Customer Experience | Communication Centers | Advania

 

Plattformen för en sömlös kundresa

Advania hjälper er att sätta era kunder först och säkerställa en sömlös kundresa genom er organisation. En kundresa kan flöda genom digitala kontaktytor, AI-bottjänster, över till handläggare och vidare som ärenden. Med den världsledande aktören Genesys erbjuder vi färdiga molnbaserade CX & Contact Centerlösningar för alla kanaler där kundupplevelsen kommer i första rummet.

Lösningen ligger färdig i molnet och erbjuds som en tjänst så du kan komma igång på en kort startsträcka med färdiga applikationer och integrationer och öka och minska antal abonnemang över tiden.

Vad säger företag som valt Advania?

Länsförsäkringar ska bygga nästa generations kontaktcenter.  |  Lowell väljer ny kontaktcenter-plattform vid etablering i Norden.

Vill du komma igång direkt?

Om dina kunder lider av ineffektiva och frustrerande kundupplevelse, orsakade av ett Contact Center som inte klarar av att snabbt växla upp eller inte fungerar för arbete hemifrån, då är det dags att överväga en ny lösning. Genesys Cloud (tidigare PureCloud) CX & Contact center-applikation är en enkel, allt-i-ett, lättanvänd plattform som föddes i molnet och innehåller allt det du behöver.

Nyfiken på det enkla, webbaserade gränssnittet för agenter, supervisors och administratörer?

TESTA gärna själv genom att klicka här.

Snabb, personlig och sömlös

Morgondagens kundservice

I takt med att tekniken utvecklas, blir förväntningarna från kunderna högre och tålamodet mindre. Att skapa en enkel och sömlös kundresa är viktigare än någonsin för att behålla och vårda befintliga kunder. Läs mer om hur du kan utveckla kundresan, skapa kundnöjdhet och öka lönsamheten här.

10 anledningar till att byta

1. Jobba där du är
Genesys Cloud-lösningen innehåller alla applikationer som krävs för att fokusera på dina kunder, inklusive avancerad routing för alla mediekanaler, webbaserade - jobba där du är-gränssnitt, självbetjänings-IVR, utgående kampanjer, inspelning & kvalitetssäkring, co-browsing, säkerhet, agentskript, realtids- och historisk rapportering inklusive prognoser och schemaläggning (Workforce Management) med mera.

2. Öppen plattform för snabba integrationer
Få tillgång till mer än 40 lättinstallerade, säkra integrationer och kompletta API:er.

3. Kortare ledtid för att komma igång
Med Genesys Cloud-plattformen kan du vara igång inom några veckor, inte månader, tack vare enkel registrering och aktivering, telco-anslutning och webbgränssnitt istället för lokala installationer.

4. Enkel prissättning och flexibla villkor
Genesys Cloud har tre olika prenumerationsalternativ, så att du kan hitta din perfekta allt i ett-plattform baserat på just dina affärsbehov.

 

 5. Överlägset användargränssnitt
Genesys Cloud är lätt att lära sig, med ett enkelt, integrerat och intuitivt användargränssnitt som är byggt för samarbete. Allt din agent behöver för att automatisera uppgifter, få insikter om kundresor och få operativa effektivitetsvinster är inbyggt och finns på plats vid start.

6. Gör det själv-administration
Med Genesys Cloud-plattformens enkla användargränssnitt kan du ha full kontroll över kontaktflöden, köer, färdigheter och allt som behövs för en smidig administration.

7. Tillgång till information och resurser
Med Genesys Cloud-plattformen får du enkel tillgång till viktig information, dokumentation och best practice – Via oss på Advania eller online.

8. Färdig i molnet
Genesys Cloud är byggd för att leverera kontinuerlig och snabb innovation. Som den första molnkontaktcenterplattformen är den byggd med mikrotjänster som ger högsta driftsäkerhet och ligger i AWS. Driftstatus kan du kontrollera online:
https://status.mypurecloud.com/

9. Byt in program
Genesys Cloud har ett erbjudande för många kunder som sitter fast i nuvarande lösningar och avtal. Som kund kan du då utnyttja applikationen utan licensavgift under den pågående avtalsperioden.

10. Innovation och ledarskap
För tionde året i rad är Genesys placerad som ledare i Gartner’s Magic Quadrant för Contact Center Infrastructure, Worldwide. 

 

Varför Advania?

1. CX-Experter
Vårt CX-team brinner för att kunderna är företagets viktigaste tillgång. Men även att de anställda måste få rätt förutsättningar att möta kunderna. Våra experter hjälper dig att hitta rätt lösning där kundresans alla inkommande- och utgående interaktioner hanteras effektivt, mätbart och kostnadsoptimerat.

2. Betrodd av många kunder
 Våra lösningar passar stora som mindre företag och organisationer. Vi är stolt CX & Contact Centerleverantör till bland andra Länsförsäkringar, Försäkringskassan, Vingresor, Intrum, SJ, Lowell med flera.

3. Allt i ett-lösning
 Vår produktpartner Genesys är världsledande inom CX-lösningar och har marknaden bredaste erbjudande, fullt integrerad i en och samma molnbaserade lösning. Det blir inte bara billigare utan även enklare att få stöd för kundresan alla kontaktpunkter i ett och samma verktyg designat för användaren, och inte teknikern, där du kan jobba var du än är.

 4. Bred applikations-kompetens

 Advania har ca 600 anställda bara i Sverige och 1 500 i Norden. Utöver experter på CX, har vi applikations- och utvecklingskonsulter, automatisering- och digitaliseringsexperter. In en värld där omnikanalskommunikation, automatisering, digitalisering, integration, AI-bottjänster med mera växer ihop kan vi alltid sätta rätt resurs på rätt plats och skapa unika möjligheter och stöttning till våra kunder.

5. 24/7 Support
 Advania vill göra det enkelt att växa med IT. Vi sätter våra kunder i första rummet och är tillgängliga när du vill och när du behöver det som mest.

 
 

Vad säger våra kunder?

”Med färre system som ger mer information får handläggarna bättre underlag och hjälp att prioritera. På så sätt kan vi öka servicenivån.”

”Att hantera kunder från flera kanaler i ett enda system tillsammans med möjligheten att integrera detta med vårt CRM-system och webb har effektiviserat vår verksamhet.”

 

GenesysCloud®

Advanias customer experience och kundcenter lösning i molnet som driftas i Amazon Web Services. Genesys Cloud erbjuder en lösning med högsta driftsäkerhet och med en komplett svit av integrerade applikationer för hela kundresan.

En lösning för stora som små organisationer. Lösningen ligger färdig i molnet och erbjuds som en tjänst så du kan komma igång snabbt med  redan färdiga applikationer och integrationer. 

PureConnect®

Advanias customer experience och kundcenter lösning för kunder som önskar private cloud eller platsbaserad. En kraftfull kundtjänstlösning där varje leverans kan anpassas mer specifikt till varje kunds önskemål.

En lösning med högsta tillgänglighet och funktionalitet för hela kundresan som huvudsakligen riktar sig till mellanstora och stora organisationer.  

 

Partnership beyond technology

 

Vill du veta mer?


Pär Lindström
Sales Specialist

+46 76 140 0041

?i