Communication Centers

Vi hjälper våra kunder interagera med sina kunder på ett kundvänligt, effektivt och modernt sätt. 

Allt-i-ett

Idag är det kunden som bestämmer var de vill ta kontakt med dig. Flera kanaler gör det svårare att hålla reda på alla ärende som kommer in. Genom att integrera alla kanaler och göra innehåll tillgängligt kan du öka dina medarbetares stöd för en mer effektiv process. 

Med en allt-i-ett-lösning finns all funktionalitet redan tillgänglig och det är enklare att införa nya funktioner. 

Lösningar och områden

  • Inbound Contact Center - Omnichannellösningar
  • Outbound Contact Center - för effektiva kundkontakter
  • Work Force Optimization
  • Co-browsing / screen sharing / video
  • Knowledge Management
  • Process Automation

 

För våra kunder är oftast vår leverans en del av kärnverksamheten och den vill man gärna utveckla över tid. Därför satsar vi mycket på vår supportorganisation och vi skräddarsyr vårt supporterbjudande efter dina behov.

Vi har valt att endast arbeta med en leverantör av Contact Center-lösningar - Genesys. Vi kan göra våra kunder nöjdare om vi specialiserar oss på en leverantör. Genesys är ett enkelt val för oss eftersom de är världsledande (enligt Gartner) och har plattformar för alla behov.

 

PureCloud®

Advanias kundtjänstlösning i molnet som driftas i Amazon Web Services till hög driftsäkerhet och du endast betalar för det du använder. 

Passar utmärkt för den mindre kundserviceavdelningen från 10 agenter och upp.  

PureConnect®

En mycket kompetent kundtjänstlösning där varje leverans är kundunik. En lösning med hög tillgänglighet och minimerar kundpåverkan. 

Passar utmärkt för verksamheter mellan 50 till 750 användare. 

PureEngage®

Den fulländade enterpriselösningen som kan anpassas helt efter att skapa bästa möjliga kundnytta och upplevelse. 

Passar utmärkt för verksamheter med fler än 750 användare. 

 

Partners

Vi på Advania tillverkar inte tekniska lösningar själva, därför är det viktigt att vi har bra leverantörer. Dessa är några av de vi jobbar väldigt nära med idag. 

 

Kunder

Ving vecklar ut bättre kundstöd

Vi behövde ett kundtjänstsystem som hanterar alla kanaler i ett och samma system, och vi ville ha möjligheten att integrera detta system med vårt CRM-system samt vår webb.

Terje Dahl
Manager Customer Service

Kontakta mig

Pär Lindström

Sales Specialist, Communication Centers

+46 76 140 0041

?i