Webbinarium – Erbjud bättre kundservice med hjälp av AI

 

Erbjud bättre kundservice med hjälp av AI

- Såhär fungerar det i praktiken 

Advania och Doberman berättar om fördelarna med AI, hur det kan både förenkla och effektivisera kundresan samt ger praktiska exempel på hur och när man bör använda AI. Vi går igenom vårt senaste projekt där Google AI integreras med Genesys kontaktcenter-lösning. Vi delar med oss av lärdomar och insikter samt avrundar med en öppen frågestund. 

Under webbinariet kommer vi att gå igenom hur man går tillväga för att driva ett projekt med både tal- och chattbotar samt värdet med att inkludera User Experience UX perspektivet i projektet.

Information

  • 10 juni
  • 10:00 - 10:45         

Plats

 

Världsledande kundcenterlösning

Kundleverans är en del av vår kärnverksamhet och är under ständig utveckling. Därför satsar vi mycket på vår supportorganisation och skräddarsyr vårt erbjudande efter kundernas behov. 

Vi har valt  att arbeta med en leverantör av kundcenterlösningar, nämligen Genesys. På så vis kan vi specialisera oss på deras lösning och göra våra kunder nöjdare. Genesys är världsledande (enligt Gartner)  och valet var därför enkelt att satsa på deras plattform som täcker alla behov.

Har du frågor?

Anders Kasberg
Business Area Manager
Mejla | Ring

 
Partnership beyond technology

 
?i