Webinar Employee Experience

Varför borde du börja mäta Employee Experience i ITSM?

Advania och HappySignals bjuder in till ett webinarie. Vi kommer att visa best practices och praktiska steg om hur du använder HappySignals verktyg tillsammans med din ServiceNow-plattform. 

Under 45 minuter kommer vi visa hur du genom kontinuerlig mätning kan förbättra nöjdheten hos de anställda gällande IT-tjänster samt hur detta påverkar deras produktivitet. 

Vi kommer att demonstrera enkla och greppbara sätt att mäta hur nöjda de anställda är med de interna tjänsterna och hur vi med hjälp av feedback data kan identifiera de delar som behöver förbättras. Vi kommer också visa några exempel på hur våra kunder Virgintrains och Metso har använt HappySignals verktyg för att förbättra sina anställdas produktivitet och nöjdhet - happiness.

Använder ni en IT Service Desk? Upptäck hur ni kan integrera nöjdhetsmätningar i realtid med era tjänster.

 

Agenda

  • Hur kan du göra Employee Experience-mätningar till en strategisk del av din ITSM? 
  • Hur kan du lätt samla in betydligt mer feedback-data från användarna för att ge dig bättre beslutsunderlag?
  • Hur kan du identifiera och prioritera delar för förbättring för att förbättra Employee Experience och produktiviteten.

 

Har du inte möjlighet att delta denna gång? Kontakta oss så hittar vi en tid för en demo som passar dig. Du kan också läsa mer på www.happysignals.com

Information

Datum: 23 oktober 2018

Tid: 8:30 
45 minuter inklusive Q&A

Plats: Webinar

Webinariet är riktad till

  • CIO
  • Service Desk Managers
  • Ansvarig för Internal Service Quality
  • Ansvarig för Employee Experience
  • ServiceNow-ansvarig

 

Anmäl dig via länken nedan.

Kontakt

 

Om du har frågor får du gärna höra av dig till
Krister Olsson, Manager Transformation & Automation

Krister.olsson@advania.se
0761400431

Partnership beyond technology

?i