Avtalsportalen

Effektiv och proaktiv bevakning över din verksamhets serviceavtal och licenser.

se-advania-office-87

Avtalsportal för våra kunder

Advanias Avtalstjänst erbjuder effektiv och proaktiv bevakning över de serviceavtal och licenser som finns i din verksamhet.

Vi förmedlar inte bara alla supportavtal som din verksamhet behöver utan erbjuder med hjälp av vår avtalsportal även en effektiv förvaltning, oavsett tillverkare och genom hela avtalsperioden. Vi värderar din trygghet och vårt serviceteam ger proaktiva förslag om vilken support som passar just din verksamhet. Vår serviceanalys är rådgivande för att lättare hitta rätt supportnivå och säkerställer att supporten blir en nyttjad resurs för hela verksamheten.

Skapar kontroll

Avtalsportalen är designad och utvecklad av Advania och bygger på mångårig erfarenhet kring förvaltning av service- och supportavtal. Avtalsportalen är verktyget för att du snabbt ska se dina avtal i en samlad och strukturerad form:

  • Egen avtalsportal
  • Proaktiv bevakning av service- och supportavtal
  • Strukturerad uppdelning av avtal och licenser
  • Sök- och rapportmodul
  • Tidsbesparing vid felanmälan
  • Varning i god tid innan avtal upphör

Effektmål

Med ökad tillgänglighet till serviceavtalen nyttjas redan befintliga och investerade resurser bättre och effektivare, samtidigt som riskerna minskar. Med säkrare hantering, samt flexibilitet med avtalsperioder som är anpassade till verksamheten, blir proaktiviteten mot den egna organisationen större. Förbättringsåtgärder leder till kostnadsbesparingar och ledningen kommer dessutom alltid att ha full kontroll över supportkostnaderna i relation till den lagda investeringsbudgeten:

  • Automatiserad avtalsprocess
  • Ökad tillgänglighet i organisationen
  • Kontroll över supportkostnader
  • Stöd vid budgetprocess
  • Ordning och reda
Behöver du hjälp?

Kontakta mig

Sales Manager
Sales Manager

Roger Dorf