Garanti

Det är naturligt att ha frågor. 

Innan du hör av dig kan du kika igenom de frågor vi får in mest och se om någon ställt samma fråga förut? Om du har en fråga för ett specifikt ärende ber vi dig inkludera ditt ordernummer när du kontaktar oss. 

 

Hur vet jag hur mitt ordernummer ser ut? 

  • Om du är kund hos Advania har du ett 5-siffrigt ordernummer.
  • Om du är kund hos före detta Caperio har du ett 6-siffrigt ordernummer.


Viktig information

Om produkten införskaffats som del av en tjänst så kan garantitiden avvika från tillverkarinformationen och användare ombedes ta kontakt via sin angivna supportväg som tjänsten innebär. 

Vanliga frågor 

Jag behöver support på en orderprodukt som jag har köpt - vad gör jag? 

Beroende på vad ert avtal säger kan du kontakta er angivna säljkontakt. Om ert avtal säger att du ska kontakta specifik tillverkare kan du kontakta dem utifrån kontaktlistan du hittar här

 

Var vänder jag mig när jag vill nyttja min garanti?

Kontakta oss via knappen ovanför. Glöm inte att inkludera ditt ordernummer så att vi kan hjälpa dig snabbare. Advaniakunder har ett 5-siffrigt ordernummer, och före detta Caperio-kunder har ett 6-siffrigt ordernummer. 

 

Hur vet jag om en produkt omfattas av garanti?

Giltig garanti ska visas på kvitto/faktura. Om du fortfarande är osäker kan du alltid höra av dig till oss via knappen ovanför. 

 

Jag vill förlänga garantin på min dator, hur gör jag? 

Om du vill förlänga garantin på din dator kan du alltid kontakta din dedikerade säljare.

?i