Order

Det är naturligt att ha frågor. 

Innan du hör av dig kan du kika igenom de frågor vi får in mest och se om någon ställt samma fråga förut? Om du har en fråga för ett specifikt ärende ber vi dig inkludera ditt ordernummer när du kontaktar oss. 

 

Hur vet jag hur mitt ordernummer ser ut? 

  • Om du är kund hos Advania har du ett 5-siffrigt ordernummer.
  • Om du är kund hos före detta Caperio har du ett 6-siffrigt ordernummer.

Vanliga frågor

Var är min order? / När levereras min order?

Genom att gå in på specifik order så får man nuvarande status för beställda artiklar. Om artikeln är restad ska det finnas ett uppskattat leveransdatum. Om detta ej är fallet ber vi er kontakta oss. 

 

Jag hittar inte det jag vill beställa i Advanias E-shop?

Hittar du inte det du vill beställa kan du alltid kontakta er dedikerade säljare eller Service Manager.

 

Hur ändrar jag fakturaadress?

Om du vill ändra er fakturaadress kan du alltid kontakta er dedikerad säljare eller Service Manager som hjälper er med ändringen. 

 

Min leveransadress finns inte att välja i listan?

Logga in. Gå via ”Mina Sidor” och vidare till ”Kundinformation”. Längst ner finns möjligheten att skapa, spara, ta bort och även sätta vald adress som standard.

?i