Snabbt och smidigt

Contact Center

Du kanske kallar det för kundtjänst, service desk eller något helt annat, men ändamålet är det samma: att dina kunder ska få snabb hjälp på ett smidigt sätt.

Med våra enkla och flexibla lösningar som baseras på Genesys-plattformen bygger du en bättre digital upplevelse både internt och för dina kunder.

se-advania-office-44
Allt i en plattform

Gör kundkontakten till en upplevelse

Glädja dina kunder, inspirera ditt team och erbjud personlig anpassning i alla kanaler, var som helst, när som helst. Tillsammans hittar vi den lösning som passar din verksamhet.

Genom att använda dig av Genesys-kontaktcenterlösningar gör du kundkontakten till en upplevelse. Med en personlig touch och anpassade, flexibla lösningar ökar både kundnöjdheten och dina medarbetares kunskap och produktivitet.

Vi på Advania är experter inom kundcenterlösningar och speciellt Genesys Contact Center. Vi ser fram emot att tillsammans med dig skräddarsy en lösning som tar fram det bästa i dina befintliga system, kopplar ihop allt i en plattform och därmed underlättar för dina medarbetare. Fokus ligger på säkerhet och att sömlöst koppla ihop dina digitala kanaler, oavsett var dina medarbetare och kunder finns.

Bättre upplevelse ger bättre resultat

Skapa och upplev framgång tillsammans

Effektivisera för ditt team

Arbeta smartare med moderna lösningar och dedikerade, smarta stöd för dina medarbetare.

Personligare kundupplevelser

Leverera personliga upplevelser i olika kanaler och enheter för att skapa bättre upplevelser.

Flexibel och skalbar

Digital transformation som är skräddarsydd för dina behov med en solid plattform som grund.

Sluta alt-tabba

Med en gemensam plattform kan du äntligen säga adjö till flera olika verktyg och gränssnitt.

collector-bank-1920x1080
Collector Bank

En stabil lösning som skapar engagemang

När det var dags för Collector Bank att se sig om efter en cloudbaserad lösning för schemaläggning och telefoni satsade de på ett noggrant förarbete. Själva systembytet gick snabbt, och tack vare samarbetet med Advania och att personalen aktivt involverats under hela processen blev det en smidig uppgradering. I dag använder Collector Bank Genesys Cloud för prognoser, schemaläggning och rapportering, och det märks en stor skillnad i arbetsmiljön och medarbetarnas engagemang.

Vill du veta mer?

Kontakta vår CX-specialist

Business Area Manager CX
Business Area Manager CX

Pär Lindström