Livscykelhantering
Med Advanias livscykelhantering får din verksamhet full kontroll över IT-infrastrukturen - från inköp till återtag.
Våra tjänster och produkter levereras i enlighet med processer ut vårt ledningssystem vilket är certifierat enligt ISO 9001:2015 (kvalitet) och ISO 14001:2015 (miljö). Gammal utrustning återköper vi och hanterar den miljövänligt och säkert och vi är stolta att 97% av utrustningen kan återanvändas hos nya kunder.

Vi tar ansvar från beställning till återtag
Vi erbjuder en flexibel leveransmodell där vi tar ansvar för hela livscykeln - oavsett du väljer att konsumera IT i form av en produkt, konsultation eller som tjänst. Det ger dig rätt förutsättningar för att kunna fokusera på din kärnverksamhet.
Klient som tjänst förenklar hanteringen av din IT-infrastruktur genom att på ett kontrollerat och effektivt sätt tillhandahålla rätt utrustning vid rätt tillfälle och med en hög servicenivå. Med vår leveransmodell får du som kund full kontroll över hela livscykeln.
Advanias livscykelhantering bygger på ett standardiserat erbjudande med stora möjligheter att anpassa tjänsten efter din verksamhets behov och önskemål. Det innebär att vi levererar med precision enligt överenskommelse och ansvaret ligger helt eller delvis hos oss. Hur mycket eller hur lite, det bestämmer du.
Våra tjänster och produkter levereras i enlighet med processer ut vårt ledningssystem vilket är certifierat enligt ISO 9001:2015 (kvalitet) och ISO 14001:2015 (miljö). Gammal utrustning återköper vi och hanterar den miljövänligt och säkert och cirka 97% av utrustningen kan återanvändas hos nya kunder.
För att säkerställa kvalitet och effektivitet sätter vi tillsammans upp integrationer mot dina olika system och automatiserar tidigare manuella steg.

Återtag och återanvändning
Kontakta vår affärsområdeschef

